وضعیت آب و هوای تهران تا پایان هفته/ هوا تا چند درجه گرم‌تر می‌شود؟ زمان برگزاری آزمون‌های دانشگاه‌های کشور تغییر کرد چرا «شقایق اولیفرا» جایگزین خشخاش شد؟ تفهیم اتهام «شروع به قتل» به پدر دختران آسیب‌دیده سنندجی حکم پرستو احمدی و همراهانش صادر شد سه متهمِ ۱۹ هزار مرگ/ چرا سالانه ۲۰ هزار ایرانی جان می‌بازند؟ آتش‌سوزی در گرمسار؛ دو نفر مصدوم شدند پیش‌بینی افزایش دما در تهران به ۳۹ درجه سانتیگراد نرخ دیه سال ۱۴۰۵ اعلام شد ضربه پلیس به شبکه قاچاق مواد خوراکی و تجهیزات پزشکی در پایتخت آماده‌سازی اتوبوس‌های دوکابین جدید در تهران آینده کنترل هوشمند ترافیک چگونه است؟ سرکرده اوباش در قیطریه زمین‌گیر شد این ۲ استان مراقب گرمای بی‌سابقه باشند/ هواشناسی هشدار داد/ در کدام استان‌ها بارش‌های تابستانی در راه است؟ تابستان سوزان در راه ایران؛ دما در این مناطق تا ۲ درجه بالاتر از حد نرمال پشت پرده بحران آب تهران/ چرا پایتخت با کمبود آب دست‌وپنجه نرم می‌کند؟

تعداد ساختمان‌های پرخطر شهر تهران به زیر ۱۰۰ رسید

تعداد ساختمان‌های پرخطر شهر تهران به زیر ۱۰۰ رسید عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: باید تمامی ساختمان‌های ناایمن، ایمن‌سازی شوند چرا که هر کدام از آن‌ها می‌توانند برای شهر خطرآفرین باشند.
تاریخ انتشار: ۰۲:۲۳ - ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - 2023 June 14
کد خبر: ۱۸۹۲۴۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ مهدی عباسی عضو شورای اسلامی شهر تهران در خصوص آخرین اقدامات انجام شده برای ساختمان‌های ناایمن شهر تهران گفت: تعداد ساختمان‌های پرخطر شهر تهران با همکاری دستگاه قضا و شهرداری تهران به زیر ۱۰۰ رسید.

وی با بیان اینکه ساختمان‌های که از لیست خارج شدند، مالکانشان در حال نوسازی و ایمن سازی بنا هستند، گفت: باید تمامی ساختمان‌های ناایمن، ایمن سازی شوند چرا که هر کدام از آن‌ها می‌تواند برای شهر خطر آفرین باشد.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: اگر مالکان برای ایمن سازی پای کار نیایند حتما با آن‌ها برخورد قانونی صورت می‌گیرد ابتدا انشعابات آن‌ها قطع و سپس از فعالیت آن‌ها جلوگیری می‌شود.

عباسی اضافه کرد: شهرداری تهران با مالکان ساختمان‌های ناایمن جلساتی برگزار کرده و عده‌ای شروع به ایمن سازی کردند.

وی به انتشار لیست ساختمان‌های پرخطر اشاره کرد و گفت: دیگر افراد می‌داند کدام ساختمان‌ها ناایمن هستند و خودشان در خصوص حضور یا عدم حضور در آن بنا تصمیم گیری می‌کنند.

به گفته عباسی، در بین لیست ساختمان‌های ناایمن اسامی ساختمان‌های وزارت بهداشت، وزارت آموزش و پرورش و... هم دیده می‌شد و انتظار می‌رود این بنا‌ها هر چه سریعتر ایمن سازی شوند. / فارس

ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار